Ezúttal Zólomy Orsolya tréner, HR tanácsadóval beszéltünk, aki arról értekezett Szabó Éva étteremfejlesztő műsorvezetővel, hogy, hogyan lehet a munkaerőt a vállalkozásokban tartani, hogyan kell és lehet a lojalitást erősíteni. 

Viszont a munkavállalói szempontokat is figyelembe kell venni, kicsit az Ő fejükkel gondolkodni, miért adta be a mi vállalkozásunkba a jelentkezését, miért nálunk szeretne dolgozni? Mi az, ami vonzó és akár taszító is egy vállalkozásban. 

Szó esik a vezetői skillekről is.... Milyen a jó vezető?: És egyáltalán elsajátíthatóak-e irányítói képességek, ha meg igen, akkor kitől, hogyan? Milyen a magyar vállalkozó kultúra, na és milyen a vezetői. Ezekre mind, mind választ kapnak, ha meghallgatják podcastunkat. Kellemes időtöltést, és várjuk minden kedden, az esti órákban. 

Ne felejtsenek feliratkozni YouTube csatornánkra, IDE kattintva. 

Dolgozói elégedettség a vendéglátásban - Science fiction lenne?!