Az LG okostévékben debütál az Apple Music alkalmazás

Az LG Electronics bejelentette, hogy az Apple Music alkalmazás mostantól elérhető lesz az LG okostévéin, és a felhasználók három hónapig ingyenesen élvezhetik a szolgáltatást. Az együttműködés révén az LG OLED és Dolby Atmos-ellátott QNED televíziói az elsők között támogatják az Apple Music térhatású hangzását Magyarországon.

Az LG webOS 4.0 vagy újabb operációs rendszert futtató okostelevíziók, valamint a StanbyME, StanbyME Go modellek és MyView okosmonitorok tulajdonosai aktiválhatják az ingyenes Apple Music szolgáltatást az alkalmazáson belül. Az Apple Music hatalmas zenei könyvtárával több mint 100 millió dalt és 30 ezer lejátszási listát kínál, valamint exkluzív tartalmakat, mint az Apple Music Live koncertsorozat.

Az LG új hangerő-normalizáló algoritmusa lehetővé teszi, hogy a felhasználók zökkenőmentesen élvezhessék a Dolby Atmos minőségű zeneszámokat az okostévéken és hangprojektorokon, anélkül, hogy a hangerőn változtatniuk kellene. Azok számára, akik még jobb hangélményre vágynak, az LG okostévék Bluetooth-on keresztül csatlakoztathatók Apple AirPodshoz vagy más Apple-eszközhöz, így a térhatású hangzás még szélesebb körben élvezhető. Az Apple Music alkalmazásban egy logó jelzi, hogy mely dalok és albumok érhetők el Dolby Atmos minőségben.

Az Apple technológiai fejlesztései azonban nem korlátozódnak csupán a zenei élményre. A vállalat az elektromos autók piacára való belépését is fontolgatja, amelyet a Project Titan kódnéven futó projekt keretében kezdtek el fejleszteni. Bár korábban hírek jelentek meg arról, hogy az Apple lemondta saját elektromos járművének fejlesztését, a DigiTimes értesülései szerint a cég mégsem tett le teljesen a saját kocsiról. Az új tervek szerint egy elektromos autókat gyártó céggel, esetleg a Rivian márka segítségével készítheti el a termékét, ami lehetővé tenné az autópiacra való belépést és a Project Titan során kifejlesztett technológiák megmentését.

Az Apple nemrégiben egy új reklámmal is előrukkolt, amely az új iPad-eket népszerűsíti. Az új széria tagjai vékonyabbak és erősebb chippel vannak felszerelve, mint eddig bármikor. A Tim Cook vezérigazgató által megosztott egyperces videóban egy ipari préselőgép atomjaira zúzza az ott lévő hangszereket, tévéket, játékokat, rádiókat és kamerákat, majd a folyamat végén a minden eddiginél vékonyabb új iPad Pro sejlik fel az acél talapzaton.

Meet the new iPad Pro: the thinnest product we’ve ever created, the most advanced display we’ve ever produced, with the incredible power of the M4 chip. Just imagine all the things it’ll be used to create. pic.twitter.com/6PeGXNoKgG — Tim Cook (@tim_cook) May 7, 2024

Azonban a reklám nem mindenki számára volt ízléses, sokan ízléstelennek tartották az emberi kreativitás évtizedes szimbólumainak elpusztításával történő promóciót. A közönség véleménye egyértelműen negatív volt, a YouTube-on pedig le is tiltották a hozzászólási lehetőséget, igaz, a többi Apple-videó alatt sincs mód kommentelésre. A cég egyelőre nem kommunikált semmit a videóval kapcsolatosan.