A PICK és a túrázás népszerűsítése

A PICK márka a Magyar Természetjáró Szövetséggel karöltve új túraútvonalakat alakított ki, hogy elősegítse az egészségtudatos életmódot és a testmozgást, különösen a fiatal generációk körében.

A digitális eszközök használata napjainkban már a gyerekek körében is jelentős, az 8 és 15 év közöttiek átlagosan napi négy órát töltenek a telefonjuk képernyője előtt, és ez az időtartam az életkor előrehaladtával növekszik. Magyarország az Eurostat kutatása szerint az uniós rangsorban hátrébb kullog a rendszeresen sportolók arányát tekintve, ahol a lakosság fele sem végez hetente egyszer testmozgást.

A PICK, mint több mint 150 éves magyar márka, felelősséget érez a fogyasztói egészséges életmódjának támogatásáért. Szokolai Júlia, a Bonafarm Csoport húságazatának stratégia és marketing igazgatója szerint fontos, hogy a fiatalokat is kimozdítsák a négy fal közül, és népszerűvé tegyék a túrázást.

Ezért a márka három új túraútvonalat jelölt ki a Magyar Természetjáró Szövetséggel együttműködve, amelyeket PICK Bordó körtúráknak neveztek el. A túraútvonalakon külön szendvicsező pontokat is kialakítottak, hogy a kirándulók minőségi alapanyagokból készült ételekkel is hozzájárulhassanak egészségük megőrzéséhez.

A fiatalokat a digitális világból való kimozdítására a ValMar duó, Valkusz Milán és Marics Peti is segítséget nyújt. Három daluk akusztikus verzióját kizárólag a túraútvonalakon lehet meghallgatni, és ehhez fizikailag is a helyszínen kell lenniük az érdeklődőknek. A tavaszi kampány részeként a túrázók a PICK szalámis szendvicseiket Kárpáti Tibor által tervezett egyedi uzsonnás zsákokban vihetik magukkal.